KTR Forum
Voertuigenforum => Amphibische voertuigen => Topic gestart door: nicky op juli 06, 2014, 11:21:28 am
-
Dit heb je als je 6*6 vergeet af te zetten .
-
foto2
-
foto3
-
Dan hoeft het wiel er toch niet af te vallen?? :o
Hooguit een gebroken steekas oid. lijkt mij.
-
Inderdaad, ik ben ook wel benieuwd naar het echte verhaal
-
inderdaad gebroken steekas maar even mee blijven doorrijden en drum (voor de belgen tamboer ) daarbij afgebroken
-
Oke, door gebroken steekas is later het linker wiel geblokkeerd en dat werd te veel de naaf/as-tap/remtrommel. :-[
-
Alleen het is geen GMC DUKW, maar de Russische kopie ;D ;D
Groetn
Hendrik
-
Alleen het is geen GMC DUKW, maar de Russische kopie ;D ;D
Groetn
Hendrik
Tja, nu je het zegt, ik miste al een achterdek.
Grtz Moos
-
Alleen het is geen GMC DUKW, maar de Russische kopie ;D ;D
Groetn
Hendrik
Dit is helemaal geen russiche kopie
Deze is geleverd van het amerikaanse leger
aan het russische.
En ze hebben deze voor gemakkelijkshalve aangepast aan hun normen en onderdelen.
Zoals achterklep . verluchting , assen ,en winche verplaats naar midden,...
;D ;D :duimomhoog:
-
Dan is hij in ieder geval zover vertimmerd dat hij ruim buiten de KTR doelstellingen valt.
Wat niet weg neemt dat het dan nog een tof ding is om mee rond te varen en rijden (als de wielen er weer onder zitten)
Grtz Moos
-
Dan is hij in ieder geval zover vertimmerd dat hij ruim buiten de KTR doelstellingen valt.
Wat niet weg neemt dat het dan nog een tof ding is om mee rond te varen en rijden (als de wielen er weer onder zitten)
Grtz Moos
Wees gerust deze komt zo goed als orgineel .Moeten nog heel wat orginele stukken terug op.
Deze is zo aangekocht bij iemand die er weekelijkse rondvaarten mee deed.
enzo onderhouden dat deze in uitzonderlijke goede staat is .
Er staan al 3 gmc assen klaar met tussenbak.
mvg
-
Het is geen vertimmerde DUKW maar een ZIL-485.Volledige Russische produktie op basis van een ZIL-157 truck. De ZIL splitassen kunnen niet worden vervangen door GMC banjoassen omdat de differentieels op een andere plaats zitten.Bijvoorbeeld bij de DUKW zit het voor diff. rechts , bij de ZIL zit het voordiff. aan de linkerkant.En zo zijn er nog veel meer dingen totaal verschillend bij een DUKW en een ZIL-485. En het is natuurlijk niet zo dat de DUKW's die de US onder lend-lease leverde aan Rusland door Rusland zodanig verbouwd zijn,met ZIL motor,ZIL assen , etc..De Russen hebben de DUKW nagebouwd !!! Vr gr Henk B
-
Ik zou zeggen fotooooooos ;D
Grtz Moos
-
Moos,als ik in het vorige topic ''Hoeveel DUKW's in NL'' de Screaming ducks link van svandervelden aanklik, dan kom ik dezelfde BAV ZIL 485 tegen met het registratienr. 011109 en Nederlands kenteken( volgens RDW ZIL 485 bouwjaar 1957).Vergelijk ook het licht gedeukte plaatwerk voor het rechter voorwiel.Vr gr Henk B.
-
Deze dus, met dezelfde rood/witte bootshaak en de roundell nog in rood,wit en blauw.
Het wachten is nu op de eerste GAZ-46 die vermomd als GPA deel gaat nemen aan een KTR evenement.
(http://screamingducks.com//wp-content/uploads/2012/12/LibertyForce-1.jpg)
Grtz Moos
-
Het wachten is nu op de eerste GAZ-46 die vermomd als GPA deel gaat nemen aan een KTR evenement.
zoals mijn opa al riep, pas op de Russen komen. Ze zijn er voor je het door hebt, vooruitziende blik die man :-)