Auteur Topic: familie weekend  (gelezen 2889 keer)

Offline seadog

  • Second Lieutenant
  • **
  • Berichten: 166
familie weekend
« Gepost op: december 18, 2010, 21:34:38 pm »
Volgend jaar wil ik eens op pad met de familie naar een ktr weekend. Aangezien het mijn eerste 'weekend' wordt, heb ik dus geen ervaring wat dan ook.

Wat is het leukste weekend om mijn familie mee naar toe te nemen?  :)

Molly Ratchet

  • Gast
Re:familie weekend
« Reactie #1 Gepost op: december 18, 2010, 22:05:17 pm »
Dat ligt eraan hoe "groen "dat jullie het willen hebben maar als jij je familie voorzichtig wilt laten kennismaken met de hobby ?

Het Limburg-Weekend !!
Goede Camping met alle voorzieningen vlakbij Valkenburg .
Vrijheid blijheid, Geen KTR kleding/kampeer voorschrift .
En werkelijk prachtige ritten, grotendeels door de Belgische voerstreek.

Groet en misschien tot ziens .
Ed& Mirjam


 

Offline Dick Jansen

  • Global Moderator
  • First Lieutenant
  • *****
  • Berichten: 335
Re:familie weekend
« Reactie #2 Gepost op: december 18, 2010, 22:29:54 pm »
Limburg is mooi maar Frysl?n is ook heel mooi. En op het Frieslandweekend hebben we van alles rondlopen. Re-anact, gepast groen en "een groene auto is al groen genoeg"...
We gaan de zaterdag een mooie rit maken in het Zuiden van Friesland met een bezoek aan het Herinnering centrum en kamp Westerbork.

De zondag staat in het teken van een "dirttour" Want geloof het of niet maar Friesland heeft tientallen kilometers onverharde zandwegen. En de camping? van alle gemakken voorzien.

Kijk maar eens op http://ktrfrieslandweekend.blogspot.com/

Groeten, Dick

Offline seadog

  • Second Lieutenant
  • **
  • Berichten: 166
Re:familie weekend
« Reactie #3 Gepost op: december 19, 2010, 11:48:19 am »
Bedankt voor de reacties peoples!

We zijn niet onervaren in de groene hobby, maar wel als het om familie weekends gaat. De familie is ook al bekend met van alles en nog wat, dus daar verwacht ik geen probleem. 

Er zijn verschillende 'weekends' bij ktr en ik vroeg me af welke het populairst is. Ik had al wel leuke dingen gehoord over het 'Limburg' weekend. De omgeving spreekt me ook wel aan, ik kom er regelmatig, mijn schoonouders wonen in de Belgische Schnee Eifel.

Offline Ronald B

  • KTR
  • Captain
  • *
  • Berichten: 442
    • Super Sixth
Re:familie weekend
« Reactie #4 Gepost op: december 19, 2010, 15:16:19 pm »
Ha, als rasechte limbo zal ik daar waarschijnlijk mijn eerste KTR weekend van maken  ;D
Zit ik wel weer in de problemen met de zondag van dat weekend, want dan moeten we weer naar een communiefeest van een neefje.
Kunnen we natuurlijk wel in stijl naar toe :P
ach ja, lossen we dan wel op!
Oh ja, het brabant weekend lijkt me trouwens ook wel leuk en nog niet te ver voor de dodge!

grt
Ronald
Dodge WC52 - 1942
http://www.supersixth.nl/

Offline seadog

  • Second Lieutenant
  • **
  • Berichten: 166
Re:familie weekend
« Reactie #5 Gepost op: december 19, 2010, 17:25:23 pm »
Ik heb inderdaad gehoord dat er mooie ritten worden uitgezet in de Ardennen. Afijn het zal dan in ieder geval beter weer zijn als nu.  ;D

Ik zal eens op de KTR site wat fotoos proberen op te zoeken over het weekend.