Die woorden van Ed gaan er bij mij in als koek! Friese koek...............Autocar
Wat er volgens mij gebeurt ?Gemeentes moeten bezuinigen want de huidige regering gaat ( terecht) korte metten maken met de linkse subsidiespons ( vaak olv de PVDA)Met het oog op allerlij wazige projectjes zoals:Ouwe fietsen aan elkaar lassen = "kunst", Boze bontkraag marrokaantjes op vacantieenz. Maar die gemeentes nemen nu de mooie dingen voor de burger weg of regelen dit kapot, wijst vervolgens naar den Haag als boosdoener en dat is dan jullie eigen schuld !Zie je wel ! "Volgende keer weer netjes links stemmen h? ".Ik durf te wedden dat er geen cent bezuinigd wordt op het Multi-Cul takkeherrie muziek spektakel door de hele binnenstad van Wageningen .Beetje blowen, beetje chillen maaan .......
Maar Ed ben je er wel 5 mei?KTR in opstand. Lachen hoor.
Wat er volgens mij gebeurt ?Gemeentes moeten bezuinigen want de huidige regering gaat ( terecht) korte metten maken met de linkse subsidiespons ( vaak olv de PVDA)Met het oog op allerlij wazige projectjes zoals:Ouwe fietsen aan elkaar lassen = "kunst", Boze bontkraag marrokaantjes op vacantieenz. Maar die gemeentes nemen nu de mooie dingen voor de burger weg of regelen dit kapot, wijst vervolgens naar den Haag als boosdoener en dat is dan jullie eigen schuld !Zie je wel ! "Volgende keer weer netjes links stemmen h? ".Ik durf te wedden dat er geen cent bezuinigd wordt op het Multi-Cul takkeherrie muziek spektakel door de hele binnenstad van Wageningen .Beetje blowen, beetje chillen maaan ....... verdikke Ed , zomaar een politiek inhoudelijke beschouwing van jou op het forum We moeten maar eens een keer met elkaar gaan bomen over de ktr en de plek voor ons in de samenleving je weet waar nederland voor staat he.Regels maken daarop weer uitzonderingen geven,vervolgens daar een gedoogplan voor ontwikkelen en dat dan niet handhaven. Gelukkig hebben wij een relativerende hobby