Auteur Topic: Rolling Steel 2012  (gelezen 7939 keer)

Offline RADAR

  • KTR
  • Sergeant major
  • *
  • Berichten: 86
Rolling Steel 2012
« Gepost op: december 12, 2011, 21:35:58 pm »
Inmiddels zijn de nodige voorbereidingen al weer getroffen voor het organiseren van de 25e editie van het Twente-Achterhoek Weekend dat volgend jaar zal worden gehouden van 6 tot en met 9 september 2012.

Dat we weer groots uit gaan pakken mag wel duidelijk zijn en naast de rit met Tanks en overige rupsvoertuigen zal er deze keer ook veel aandacht worden besteed aan de Red Ball Express.
Op onze vernieuwde website vind U linksboven onder het blok Nieuws een volledig verhaal over deze logistieke onderneming die in 2012 opnieuw zal gaan rollen!!

www.twente-achterhoekweekend.nl

M.v.g., :duimomhoog:

Organisatie Twente-Achterhoek Weekend Rolling Steel 2012
« Laatst bewerkt op: december 13, 2011, 00:17:31 am door RADAR »
Ford GPW #113383 (1943)
Dodge WC-51 # 81594953 (1942)
Dodge WC-52 # 81670917 (2 november 1943)
Daimler Dingo MKII  # S5176 (1944)

Eindelijk iets Engels in mijn bezit !

Offline Autocar

  • KTR
  • Major
  • *
  • Berichten: 920
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #1 Gepost op: december 12, 2011, 23:21:34 pm »
Ziet er goed uit Bert; ik ga proberen erbij te zijn..........

Autocar

Offline seabee

  • KTR
  • Sergeant major
  • *
  • Berichten: 92
  • Emiel
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #2 Gepost op: december 13, 2011, 13:10:58 pm »
Op zoek naar kisten en kratten dan maar!
Emiel Dolman
Wingin' it. All the time.

Offline Rob N

  • KTR
  • Brigadier General
  • *
  • Berichten: 2.009
  • Rob N te Meeuwen
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #3 Gepost op: december 13, 2011, 13:48:27 pm »
hihi en een voertuig denk ik  :duimomhoog:
ga weer fff verder
 :koffie:


Dodge WC 60
Dodge WC 1 (halverwege)
Welding Hobart 400 on a trailer
Wooden Ben Hur

Offline seabee

  • KTR
  • Sergeant major
  • *
  • Berichten: 92
  • Emiel
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #4 Gepost op: december 13, 2011, 19:37:23 pm »
Jij hebt tegen die tijd zo veel voertuigen, je zal toch wel chauffeurs nodig hebben?
Emiel Dolman
Wingin' it. All the time.

Offline foebie

  • KTR
  • Second Lieutenant
  • *
  • Berichten: 113
  • We don,t remember the days only the moments. d
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #5 Gepost op: december 14, 2011, 08:53:12 am »
chauffeur??
ikke, ikke  ;D
Kan en mag alles rijden wat wielen heeft.
van personenvervoer tm gevaarlijk goed.


ja trapauto gaat ook nog wel lukken. :gestoord: ;D
dodge wc 52
chevrolet c60l apt, verkocht
nekaf

Offline koenmarijt

  • KTR
  • Sergeant
  • *
  • Berichten: 49
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #6 Gepost op: december 29, 2011, 19:13:30 pm »
Ik zorg dat ik er bij ben!

Offline Autocar

  • KTR
  • Major
  • *
  • Berichten: 920
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #7 Gepost op: januari 10, 2012, 12:17:40 pm »
Ik heb begrepen dat je op de website van het betreffende weekend ( www.twente-achterhoekweekend.nl ) interactief foto's kunt plaatsen die betrekking hebben op de overslag van oorlogsgoederen aan de stranden of in de havens in Normandie en de Red Ball Express en andere routes. Ik ben benieuwd naar mooie plaatjes, dus lezers, plaatsen die boel ! Laat ons genieten........

Autocar

Offline Autocar

  • KTR
  • Major
  • *
  • Berichten: 920
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #8 Gepost op: april 05, 2012, 10:38:22 am »
GMC Eigenaren opgelet!!!!
Red Ball Expressrit
25e Twente / Achterhoekweekend
7-9 september 2012

De voorbereidingen voor de uitzonderlijke Red Ball Expressrit van zaterdag 8 september 2012 zijn in volle gang; speciale routeborden zijn in productie, de route wordt aan de hand van strenge criteria gezocht en vastgelegd (ja, we zoeken de oude straatklinkerwegen voor u op), de invulling van een kanjer van een complete display onderweg is inmiddels helemaal rond, het Field Hospital gaat er komen, de originele WW2 vrachtbrieven en rijbewijzen liggen klaar voor de chauffeurs, de Black Coffee for Drivers is geregeld net als uw originele emaille mok, de White Beans in Tomatosauce is besteld en de eerste aanzet voor een heus WW2 zwart / wit Bioscoop Journaal van deze rit is reeds gemaakt!!
Waarschijnlijk gaan we in een echte colonne onder begeleiding onze goederen op tijd afleveren; voor de GMC- (en US Chevrolet kippers) is er zand geregeld, weer eens wat anders dan een huif. De Signal Corps unit van Bauke Schuurman meldt onderweg eventuele vertraging terug aan het coördinatie punt op het bivak, alles uiteraard in originele uitvoering.
Op het bivak komt een heus depot met veel, heel veel kisten…………..
Eigenaren van bijzondere voertuigen die tijdens de Red Ball hun werkzaamheden op zulke depots verrichtten zijn inmiddels persoonlijk uitgenodigd om mee te doen………..

Wij kunnen nu bijna niets meer voor u doen, de (Red) bal(l) ligt nu bij u………………

Het organisatiecomité streeft naar een record aantal deelnemende GMC’s , naast de overige, bijzondere en zware trucks en trekkers met opleggers die zo typisch zijn voor in de Red Ball konvooien en die zullen gaan meerijden!!
Wilt u zorgen dat uw GMC in tip-top conditie is tijdens het 25e Twente / Achterhoekweekend en wilt u massaal inschrijven om onze poging om meer dan 100 GMC’s  in de Red Ball Expressrit te laten meerijden een kans van slagen te geven? Vergeet u niet uw aanhanger mee te nemen? Alle types GMC zijn welkom, alle types aanhangers ook, neem eens iets bijzonders mee a.u.b.………….
Bijrijders krijgen alleen koffie als de chauffeur een aanhanger meevoert! (U ervaart bij het Emergency Service Station onderweg of deze maatregel daadwerkelijk wordt toegepast………...u kent ons toch?)

Omdat de regio waarbinnen het evenement wordt georganiseerd is bevrijd door de Engelsen en Canadezen, zullen alle trucks van Engelse en Canadese makelij alsmede markering, in een cluster voorin in de colonne rijden! Wij roepen alle eigenaren van Engelse en Canadese trucks vanaf 2 ton op om in te schrijven en mee te doen aan deze spectaculaire rit.

Het comité is in onderhandeling met de locale Politieautoriteiten om alle voertuigen die in de Red Ball Expressrit meerijden eenmalig zonder kentekenplaten te mogen laten meedoen; het zwart / wit bioscoopjournaal wordt door deze maatregel nog realistischer! Uw dvd wordt er alleen maar mooier van………………
Volgt u  s.v.p. de berichtgeving inzake dit grootse evenement in de Top Secret nauwkeurig op?  De aankondiging annex inschrijfformulieren zullen u met de Top Secret van mei/2012 worden toegestuurd! Verdere informatie kunt u altijd betrekken van de website van het Twente / Achterhoekweekend, www.twente-achterhoekweekend.nl  !

Voor nu alvast bedankt voor uw aller aandacht; wij gaan verder met het uitbouwen van deze Jubileumeditie van het Twente / Achterhoekweekend en hopen op een massale opkomst. Speciaal voor deze editie hanteren wij geen beperking op het aantal inschrijvingen……….!!!!!

Het organisatiecomité 25e Editie Twente / Achterhoekweekend

Autocar



Molly Ratchet

  • Gast
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #9 Gepost op: april 05, 2012, 13:20:57 pm »
Voorgaand te lezen het met de stem van Philip Bloemendaal in't hoofd  :duimomhoog:

Offline foebie

  • KTR
  • Second Lieutenant
  • *
  • Berichten: 113
  • We don,t remember the days only the moments. d
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #10 Gepost op: april 05, 2012, 17:53:15 pm »
In zweet badend wordt ik wakker en bedenk me op eens" zou het dan toch zo zijn....... een stompneus die het redballcarousel leidt.
 :duimomhoog: :duimomhoog: :duimomhoog:

Ik hoor het al ,al die jankende gmc achter een roedel grommende stompneuzen.

Twente the place where dreams come treu.

Maar alle gekheid op een stokje, dit wordt  het evenement van het jaar
kijk er al naar uit.
dodge wc 52
chevrolet c60l apt, verkocht
nekaf

Offline Autocar

  • KTR
  • Major
  • *
  • Berichten: 920
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #11 Gepost op: april 05, 2012, 18:36:31 pm »
Heb je al een mooi Canadees aanhangertje Louis?
Anders krijgt het vrouwtje geen koffie.............ha, ha.

Autocar

Molly Ratchet

  • Gast
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #12 Gepost op: april 05, 2012, 18:41:03 pm »
In zweet badend wordt ik wakker en bedenk me op eens" zou het dan toch zo zijn....... een stompneus die het redballcarousel leidt.
 :duimomhoog: :duimomhoog: :duimomhoog:

Ik hoor het al ,al die jankende gmc achter een roedel grommende stompneuzen.

Twente the place where dreams come treu.

Maar alle gekheid op een stokje, dit wordt  het evenement van het jaar
kijk er al naar uit.






Beste Foebie.

Mag ik u er op wijzen dat de spellingscontrole op forum berichten niet werkt ?
Uiteraard bedoelde je :   Zoevende GMC's en Hotsende stompneuzen .

Geen dank en graag gedaan  ;D ;D ;D

Offline Jan Willem

  • KTR
  • Sergeant major
  • *
  • Berichten: 78
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #13 Gepost op: april 05, 2012, 23:37:32 pm »
Colonne opduwen gaat altijd beter als slepen ;D
Almost weekend!!

Weekend gone :(

Offline Ben van den Hurrie

  • KTR
  • Sergeant major
  • *
  • Berichten: 52
Re:Rolling Steel 2012
« Reactie #14 Gepost op: juni 11, 2012, 23:59:40 pm »
Beste mensen,

Voor de aankleding van het bivak van het a.s. 25-jarig jubileum van het KTR Twente-Achterhoekweekend, "Rolling Steel 2012" zijn wij op zoek mensen die ons een of twee grote flyers zouden willen uitlenen voor de duur van dit evenement.

Wie helpt ons uit de brand?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,
namens het organisatiecomit�,
Teun Hemelman
teun@twente-achterhoekweekend.nl

Meer info, zie onze website: www.twente-achterhoekweekend.nl.   U komt toch ook?
« Laatst bewerkt op: juni 12, 2012, 17:43:12 pm door Ben van den Hurrie »