Auteur Topic: End-user-certificate  (gelezen 2745 keer)

Offline Autocar

• KTR
  • Major
  • *
Re: End-user-certificate
« Reactie #15 Gepost op: juli 14, 2013, 20:09:51 pm »
Op dat Franse forum werd je (ook) gevraagd jezelf voor te stellen; dat deed men hier ook. Sommige nieuwe forumdeelnemers zijn uit op verkoop of koop van een voertuig, onderdelen of iets anders en als dit achter de rug is haakt men weer af. Dat is jammer, de inbreng van een IEDER wordt gerespecteerd en vaak ook gezien en gebruikt als hulp(middel). Zij die wegstappen ontnemen zichzelf en de andere forumdeelneemrs die kansen.

Autocar

Offline Klassiekerimport

• Private
  • *
« Reactie #16 Gepost op: juli 14, 2013, 20:42:22 pm »
Rob,
Je verhaal omtrent het franse GMC forum klopt niet.
Allebei de aspecten van wat je zegt niet.
Ik zou het waarderen als je mij niet in dat soort opmerkingen meeneemt, wat je doel er ook achter is.

Ik heb mij gewoon netjes voorgesteld op dit forum, sterker nog, op mijn website vind je foto's van mij en wat ik doe.
Je kent mij niet, maar je bent welkom om langs te komen en me te leren kennen. Dit geldt trouwens voor een ieder!

Voor wat betreft je 3e opmerking: i'm here to stay, want dit is mijn wereld,

En dan blijft alsnog mijn opmerking staan wat je inbreng mij helpt met het beantwoorden van mijn vraag.
Weet je het niet, geen probleem maar je opmerking voegt niets toe.

Offline Jeeper

• KTR
  • Major
  • *
End-user-certificate
« Reactie #17 Gepost op: juli 14, 2013, 21:27:42 pm »
Misschien als u zich even voorstelt dat het allemaal wat beter gaat ?
Nicknames zijn volgens mij bedoeld als kennisgeving van interesse maar niet om achter te verschuilen.

Vr. Gr. "Homefront"  :duimomhoog: :)
Ed, daar wat van vinden is niet meer van deze tijd. Snap echt wel wat je bedoelt, maar negeer de gedachte van boze onbekendheid door gebruik van een Nickname. Soms is de gegeven privacy best wel gewenst en kan ik mij best voorstellen dat het bekend maken van namen door jou zelfs het doorbreken van privacy regeltjes kan zijn. Op de list weet je aan wie je stuurt en kan daar prima anders over gedacht worden, maar op het forum kijkt de hele wereld mee.
Olaf
1942 Dodge WC 51 (gehad)
1944 Dodge WC 52 (gehad)
1943 Ford GPW (gehad)
1942 Dodge WC 62 (gehad)
1943-45 Ford GPW (gehad)
1943 Harley WLA (gehad)
1943 BSA Foldingbike (gehad)
1944 Willys MB matching (actueel)
1944 Willys MB Navy (actueel)

Offline Ed van den Brink

• KTR
  • Second Lieutenant
  • *
« Reactie #18 Gepost op: juli 15, 2013, 11:08:17 am »
Dat ik niet van deze tijd ben kan ik volmondig beamen en zie dat als een compliment !
Daarom zit ik ook zo in het verleden te spitten ........... :duimomhoog:

Grtz.
Ed.