Auteur Topic: MOTER DODGE WC 54,problemen ,geen compressie op 2 cilinders!  (gelezen 1560 keer)

Offline fiat500dokter

• Corporal
  • *
MOTER DODGE WC 54,problemen ,geen compressie op 2 cilinders!
« Gepost op: mei 04, 2013, 08:42:54 am »
 :'(

beste luitjes,

ook mijn probleem voorgelegd op het forum voor middelzware voertuigen want weet niet precies waar ik dit het beste "kwijt"" kan.

mijn probleem is volgende,ik ben begonnen aan een Dodge zoals waarschijnlijk de meeste.Alles is voor mij nieuw en heb met medewerking van een kennis die monteur is al veel gedaan aan de dodge.

remmen weer werkend gemaakt,slangen en remcuppen vervangen,dus dit werkt nu

nu het grootste probleem ,geen compressie op de twee achterste cilinders!

vervangen heb ik ,bougies,verdeelkap,rotor en condensator ( deze zat er niet op) en bobine ( van een fiatje 500 ,deze restaureer ik beroepsmatig en is ook mijn hobby.) maar heb ook twee oude fords uit 1951

dit  terzijde want wijk van het probleem af.

benzinepomp vervangen,membraam verdroogt en revisieset paste natuurlijk weer niet,heb ik altijd :-\

kleppendeksel verwijderd en gemerkt dat de achterste kleppen blijven "hangen".werken wel gaan wel omhoog maar sluiten niet ( vuil in de geleiders,krom??)

andere kleppen werken wel want meet 8 a 9 bar compressie en daarom loopt de moter slecht.

laten draaien met verhoogt stationair 2 uur met tussenpozen maar helaas geen resultaat.Benzine eruit laten lopen en natuurlijk nw benzine erin voordat ik de moter startte.

Daarom EEN OPROEP OF ER IEMAND IS DIE MIJ KAN HELPEN TEGEN REDELIJKE VERGOEDING OM DIT PROBLEEM TE VERHELPEN .wil graag meerijden met de ritten en lid worden.

Ben al een paar dagen bezig en de moed begint zo langzamerhand in mijn schoenen te zinken vandaar mijn OPROEP

woon in zoetermeer en graag bellen want lig weer onder de Dodge om andere zaken te verhelpen

mijn telnr 0653613489

hoop echt dat er iemand is die mij wil helpen

mvg

robert