Auteur Topic: "When Trumpets Fade", The Battle of Hürtgen Forest  (gelezen 7148 keer)

Offline Duco

  • KTR
  • Captain
  • *
  • Berichten: 488
Re: "When Trumpets Fade", The Battle of Hürtgen Forest
« Reactie #15 Gepost op: november 12, 2013, 23:10:32 pm »
the kall trail, daar heb ik laatst met mijn M8 gestaan.

MMMZZZLLL Duco
willys/ford jeep mix van beide
white scout car G67
wla/wlc in veel delen
en veel te veel spul wat er bij komt kijken nou

Offline Floor

  • KTR
  • Second Lieutenant
  • *
  • Berichten: 154
Re: "When Trumpets Fade", The Battle of Hürtgen Forest
« Reactie #16 Gepost op: november 12, 2013, 23:24:28 pm »
Sodu met jus een M8. Heb je in ieder geval geen last gehad van tracks die eraf liepen :) (maar ik neem aan dat je de kall-trail niet gereden hebt.

@Roy Overigens inderdaad een mooie video Roy. Toch maar weer eens terug gaan en dan beter voorbereid.. .


Offline foebie

  • KTR
  • Second Lieutenant
  • *
  • Berichten: 113
  • We don,t remember the days only the moments. d
Re: "When Trumpets Fade", The Battle of Hürtgen Forest
« Reactie #17 Gepost op: november 13, 2013, 08:49:23 am »
menig hollandse militair heeft de zware en soms natte en soms zwaar besneeuwde heuvels en bossen en vlaktes daar getrotseerd ben er zelf 3 keer met mijn yp aan het rondcrossen geweest.
Het zit zo, vlak in de buurt van hurtgenwald  ligt het voormalige belgische kamp genaamd vogelsang, het is nu een natuurpark, het kamp is door de nazi.s echt groot opgezet en heeft in die tijd meerder doeleinden gediend. er is  in een van de gebouwen een expositie over het onstaan van het kamp. Het kamp ligt in  de buurt van Gemund en sleiden.En voor een ieder die van natuur houdt en geintereseerd is in de historie van oude gebouwen is dit een aanrader voor een meerdaagse bezoek,
dodge wc 52
chevrolet c60l apt, verkocht
nekaf