De tub is inderdaad acm II als je naar de gussets kijkt, de steunen op het schutbord. Op de linker aan de bestuurderszijde staat op de foto het nummer waar redelijk is te bepalen wanneer hij is geassembleerd. Echter de sump, daar waar de tank zit is weer vierkant en dat zou vroeg kunnen zijn, of een zelfbaksel van een vorige eigenaar dan is de body inderdaad ACM II en kan dus ook Ford geleverd zijn na januari 1944. De gussets zijn zelfs van het Ford type. Het nummer op de gusset 96438 hoort op een Willys die gebouwd zou zijn op 2 augustus 1944
Je chassis heeft een Malt plaatje wat staat voor Maltournee, daar zijn in Frankrijk zeer veel jeeps uit elkaar gehaald en opnieuw opgebouwd. Een nieuw nummer werd dan meegegeven met de Malt aanduiding erbij. Je hebt de pech dat ze daarbij het originele chassisnummer vaak hebben verwijderd wat meestal gebeurde. Dat chassisnummer dateert je chassis. Ford gebruikte de nummers echter nooit op volgorde maar bouwde de Jeeps op basis van een geleverd motornummer in 1 van 3 fabrieken. De periode kan dus daardoor afwijken. Maar veel werden in de oorlog aangepast en overgezet.
Als je hem opbouwt als GPW met ACM II body, dus deksels wel GPW, voetsteuntjes etc dan zou hij op basis van het body nummer kunnen doorgaan voor een GPW met een bouwdatum van ongeveer 2 augustus 1944. Deze serie tubs werden echter wel aan Willys geleverd, dus hij heeft inderdaad op een Willys gezeten.