Hallo, de speurtocht naar de bumpermarker liep een beetje uit de hand. Na een lange zoektocht, bijna 6 jaar, vond ik de zoon van de medic Alex Bohman. De medic op mijn ambulance.
David en Sue (zoon van Alex en zijn vrouw) kwamen over uit de Verenigde Staten van Amerika. Ik leg uit wat ik aantrof na het schuren van de ambulance.
Een kleine ambulance als souvenir en een fotoalbum met een speurtochtverslag met alle gevonden documenten in boekvorm.
David zit op de plek waar zijn vader zat tijdens de Tweede Wereldoorlog.
De naam van David naast de naam van zijn vader (aan de linkerkant gekrast).
David en Sue zijn de hele dag gebleven. Uiteraard wilden ze een uitgebreide rondrit met de Ambulance. Helaas wisten ze niet veel meer aan mijn verhaal toe te voegen. Alex was vroeg overleden. Hij had niet veel verteld over zijn oorlogs verleden. Ze wisten dat zijn medailles mee begraven waren. Ze vertelde ook, nu heel grappig maar toen vond ik dat niet, dat ze mijn mails hadden ontvangen en andere familie leden ook maar dachten dat dit nep was. Toen ze het hele dossiers over de post ontvingen,geloofden ze het pas.Bij een nichtje ging na het lezen van het dossiers wel een lampje branden van een oud voorval in de familie. Haar oom(David) zijn kin werd gehecht door Alex in de badkamer na een val met z'n fiets.
Zie screenshot hier onder.