Auteur Topic: M20 vs. WLA  (gelezen 8635 keer)

Offline welbike

  • KTR
  • Lieutenant Colonel
  • *
  • Berichten: 1.115
    • Welbike
Re: M20 vs. WLA
« Reactie #30 Gepost op: februari 02, 2015, 13:11:35 pm »
Dan kan deze er ook nog wel bij, een door mij veranderde compilatie van alleen de Indian USA nummers uit het boek van Bruce Palmer;



Cheers,

Lex
1910 Royal Flying Corps P&M
1937 DKW RT98
1939 5 Ton White truck
1940 Norton Big 4
1940 Matchless G3
1940 DKW RT125
1941 Ford GP
1941 Indian 640
1943 Clark CA1 Airdozer
1944 Cushman
1944 Matchless G3L
1944 Royal Enfield 125cc Flying Flea
1944 DKW RT125-1

Offline Johan Willaert

  • Colonel
  • ***
  • Berichten: 1.864
  • '29th Let's Go!'
    • The Liberator
Re: M20 vs. WLA
« Reactie #31 Gepost op: februari 02, 2015, 15:41:39 pm »
Bedankt Lex!
Huffman D50546
Westfield Columbia MG138969 (Men's)
Westfield Columbia MG140418 (Women's)
HD 42WLA31854
Ford GPW56685
Bantam T3 56433(Est)
John Wood M3A4 17564
Johnston Lawn Mower Co RL35-A 1255
BSA Mark V* T136102
The Liberator

Offline Pascal.

  • Second Lieutenant
  • **
  • Berichten: 102
Re: M20 vs. WLA
« Reactie #32 Gepost op: februari 02, 2015, 20:59:18 pm »

Dan nog, een 741 is GEEN 30.50, hij is er wel van afgeleid.

Mooie lijstjes Lex, mijn dank!
En vwb je quote:

een 741 is natuurlijk wel een 30.5 cu/500cc...een 30.50 hoeft geen 741 te zijn  :duimomhoog:
En ik doel daarmee op cylinderinhoud, NIET op het model...

Één van onze clubleden heeft sinds vorig jaar een donkergrijze 741, leuk ding.
Stuurt een beetje "eng-ig" als je een Lib gewend bent, maar wel lekker licht.
« Laatst bewerkt op: januari 08, 2016, 09:39:08 am door lib45 »