Auteur Topic: LIBERTY TOUR DOORSTART  (gelezen 2328 keer)

Offline Dick Jansen

  • Global Moderator
  • First Lieutenant
  • *****
  • Berichten: 335
LIBERTY TOUR DOORSTART
« Gepost op: september 01, 2010, 09:37:58 am »

Na het grote succes van de Liberty tour naar Leeuwarden en Groningen is het eigenlijk zonde om dit tot een eenmalige gebeurtenis in de boeken te laten verdwijnen.
Ik vraag jullie of er draagkracht is om er een jaarlijks evenement van te maken. Ik denk dan aan het weekend, vrijdag t/m zondag, rond de bevrijdingsdagen van Leeuwarden en Groningen.
In kort het idee:

Het ene jaar starten we in Leeuwarden rijden naar Groningen. Aldaar een overnachting dan naar Assen waar weer een overnachting is en dan weer terug naar Leeuwarden. Dit kan ieder jaar rouleren. Dus het tweede jaar is de route, start in Groningen,  overnachting in Assen, overnachting in Leeuwarden en de finish weer in Groningen. Het jaar erop Assen, Leeuwarden, Groningen, Assen.
Om het te organiseren zouden de Friezen de rit naar Groningen op zich kunnen nemen, de Groningers de overnachting en rit naar Assen en de Drenten de overnachting en rit naar Leeuwarden. Etc etc

Ik ben er zeker van dat er enthousiaste mensen zijn binnen de club om dit super gebeuren van dit jaar voort te zetten tot het hier boven beschreven idee! Laat wat van je horen en we kunnen dit op de regio avond verder bespreken.

Groene groeten

 Dick Jansen

Offline pb-40

  • Global Moderator
  • Second Lieutenant
  • *****
  • Berichten: 106
  • Pieter Bergman
Re:LIBERTY TOUR DOORSTART
« Reactie #1 Gepost op: september 16, 2010, 15:28:28 pm »
Ha die Dick,

Even terug komen op de bijeenkomst van gisteravond.

Nogmaals is het niet de bedoeling dit idee te ontmoedigen, ik vindt het zelfs een goed plan, echter het hangt er vanaf wat je wil, en voor dat je vrijwilligers vraagt lijkt het me belangrijk dat je dat plaatje duidelijk krijgt.

Ons evenement in april was geweldig, alleen deelnemers weten niet, wat voor bergen er zijn verzet om het evenement doorgang te laten vinden, zelfs in de laatste uren voor het evenement moesten er o.a nog vergunningen geregeld worden omdat ons ambtelijk apparaat zo traag werkt....
Vanaf de buitenkant lijkt het allemaal zo gemakkelijk.

Het is gemakkelijker om ergens in de driehoek Assen Groningen Leeuwarden een vast punt te vinden en vandaaruit ritten te organiseren, maar goed we hebben ook al een Drenthe weekend die dit zelfde promoot.

Succes