Wat mij meteen opvalt is de handrem handle en de inkepingen in de versteviging van de trekbalken
De halve rondjes moeten een V vorm zijn en de handle is net als een A en T-Ford
Geen drainplug kan zijn dat de vloer een keer vervangen is. normaliter zit er één plug in de vloer aan de achterkant bijrijders zijde.
Als er een tweede plug rechts voor zit is het zo wie zo na oorlogs M-100 etc.
Voor de rest kan ik van 1 of 2 foto's niet herleiden of het een oorlogs (MB-T T-3 T-6 Converto, Gemco etc.) is of dat het na oorlogs M-100 M416 ( met hoekige spatborden) of Bantam T3-C (met laadklep en zonder remmerij)
Waar je op moet letten is:
Veren (jeep achter veren)
As (met remtrommels zelfde als MB - GPW)
A-frame
3 gats steunpoot scharnierpunt (3-hole swivel) ( naoorlogs heeft 2 gaten)
correct trekoog (worden nu weer na gemaakt) (dunne steel, na-oorlogse van een M100 M416 passen wel maar de steel is dikker de Zwitserse zijn weer voorzien van kleinere ogen)
9 schalmen ketting met een groter oog aan de "wedge" en aan de haak (totaal 11 schalmen)
details over een resto:
http://www.jeepdraw.com/WILLYS_TRAILER_RESTORATION.htmhttp://jeepdraw.com/Trailer.htmlwaar op te letten:
http://jeepdraw.com/Chucks_Trailers.html