Auteur Topic: brandstoffestival Borculo 25 Juni  (gelezen 954 keer)

Offline Daanb

  • Sergeant
  • *
  • Berichten: 35
brandstoffestival Borculo 25 Juni
« Gepost op: mei 20, 2017, 08:27:16 am »
Beste Leden,
Voor een ander forum, www.modderpoel.nl organiseer ik een onderdeel bij het brandstoffestival in Borculo op 25 Juni as. Daar promoten wij de 4x4 hobby en sport en hebben we een terreintje tot onze beschikking die we elk jaar klaar maken om demo te rijden en om met publiek rond te rijden tegen een vergoeding om vervolgens aan een goed doel te schenken. Elk jaar is dit een groot succes en trekt het festival elk jaar weer meer bezoekers. Vorig jaar zat de teller ergens boven de 15.000. Naast een actieve demo hebben we ook een staticshow. Natuurlijk zal ik dit jaar ook mijn dodge erbij zetten en zelfs een paar rondjes over het terrein doen, maar ik zou het leuk vinden als we de static, of actieve rijders, wat konden uitbreiden met voertuigen van de ktr.
Mocht je dit leuk lijken om of jouw voertuig bij de static te zetten of om bv een paar rondes te rijden met bezoekers tegen een vergoeding voor het goede doel, dan mag je je opgeven bij mij, dbomhof@hotmail.com en hieronder vermelden. Dan krijg je tzt van mij een uitnodiging en de vraag of je zin hebt aan een bbq op het einde van de dag. Het is altijd heel erg gezellig en erg leuk.
Een linkje naar een voorgaande editie voor een indruk.
http://www.modderpoel.nl/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=30001&p=581814&hilit=brandstoffestival#p581814