Auteur Topic: Operatie Market Garden 2019  (gelezen 11402 keer)

Offline Autocar

  • KTR
  • Major
  • *
  • Berichten: 920
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #15 Gepost op: januari 15, 2018, 16:16:03 pm »
Ik weet niet hoe de organisatie bij 600 voertuigen komt? vorige keer waren het er 230 incl parafietsen.
Ik zal niet zeggen dat het duur is als je er de hele week vertoeft, maar ik en nog wel meer andere zijn dat niet van plan.
Ben ook bang dat als iemand met een Dodge met 6 volwassen en wat bijna gratis kinderen komt niet op zal geven hoeveel er mee rijden... wordt dan een erg duur ritje!! en voor 75 euri kun je heel lekker lunchen ipv het pakket en de kortingen zullen ook niet 75 euro per persoon zijn.

Erg jammer dat er geen verschil is in wel of niet verblijven! Ik snap dat er kosten zijn voor inschrijving, maar 75 euro pp is wel hoog. Als ik met 4 man in jeepje meerijdt kost me dat 300 euro ex brandstof

Hoi Richard. Ik zal niet zeggen dat het goedkoop is, maar als je er een week kunt genieten, dan vind ik het niet te duur. In 2014 enorm genoten van het bivak en de ritten naar de diverse herdenkingen in de regio. Helemaal top. Het weer speelde toen ook mee, wordt het een soort "Delden tijdens The Final Push" dan is het alleen iets voor de daaiharts.............wellicht hoor ik daar ook bij?? Mocht je wel komen, kan je ook met mij meerijden, kost geen benzine en hebben we allebei pret.

Autocar

Offline Pascal.

  • Second Lieutenant
  • **
  • Berichten: 102
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #16 Gepost op: januari 20, 2018, 18:19:27 pm »
Lijkt me geweldig.
Ik twijfel alleen tussen D-Day 2019 en dit evenement.
Qua planning zouden beiden moeten kunnen, maar ik moet als docent zijnde beide ook regelen búiten de reguliere vakanties om...ben benieuwd of mijn werkgever hiermee akkoord gaat..

Offline Joris

  • Administrator
  • First Lieutenant
  • *****
  • Berichten: 229
  • Joris Nieuwint
    • LHA Screaming Ducks
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #17 Gepost op: januari 22, 2018, 10:20:38 am »
Lijkt me geweldig.
Ik twijfel alleen tussen D-Day 2019 en dit evenement.
Qua planning zouden beiden moeten kunnen, maar ik moet als docent zijnde beide ook regelen búiten de reguliere vakanties om...ben benieuwd of mijn werkgever hiermee akkoord gaat..

Ja dat kan nog lastig worden, maar niet geschoten is altijd mis!
Dodge WC51 + Ben Hur

Offline Autocar

  • KTR
  • Major
  • *
  • Berichten: 920
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #18 Gepost op: februari 25, 2018, 10:54:23 am »
Hoi Joris,

vandaag succesvol geprobeerd mijn inschrijving annex betaling te verrichten voor OMG 2019. Wij zijn erbij.....
Dank voor je steun en tips. Betaling via Paypal kan dus ook (middels credit-card) ZONDER account aan te maken.
Een hele digitale overwinning voor mij.....

Tot september 2019, heb er zin an.

Autocar

Offline Joris

  • Administrator
  • First Lieutenant
  • *****
  • Berichten: 229
  • Joris Nieuwint
    • LHA Screaming Ducks
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #19 Gepost op: februari 25, 2018, 17:52:08 pm »
Fijn om te horen dat het gelukt is!!!
Dodge WC51 + Ben Hur

Offline Joris

  • Administrator
  • First Lieutenant
  • *****
  • Berichten: 229
  • Joris Nieuwint
    • LHA Screaming Ducks
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #20 Gepost op: april 06, 2018, 08:37:56 am »
Kleine update: er zijn al meer dan 100 voertuigen ingeschreven!
Dodge WC51 + Ben Hur

Offline rmeer

  • First Lieutenant
  • **
  • Berichten: 200
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #21 Gepost op: juli 18, 2018, 12:50:31 pm »
Joris,

gezien wij met een aantal leden van DPA (uiteraard wo2) mee gaan vanaf route Noord even de volgende vraag:
we komen aan in Nijmegen en na afloop.... is er dan een locatie om te overnachten om zo op maandag weer richting het noorden te rijden? of moeten we zelf deze locatie zoeken?

OPROEP: indien we zelf een locatie moeten zoeken: --> is er iemand in Nijmegen die minimaal 3 dodges ( en wellicht een Bren carrier) op de oprit kan hebben en een tent kwijt kan in de tuin? (kosten zijn al hoog genoeg en een nachtje zwart kamperen past dan wel :-)
Harley WLA zijspan 1942
Dodge WC 51 1943

Offline Carlo

  • Captain
  • **
  • Berichten: 520
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #22 Gepost op: juli 19, 2018, 10:10:10 am »
Terug naar het kamp in Veghel?
Dodge WC62, 1943

Offline rmeer

  • First Lieutenant
  • **
  • Berichten: 200
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #23 Gepost op: juli 20, 2018, 10:50:30 am »
terug naar veghel is een optie maar dan blijven we heen en weer rijden en een biertje pakken in Nijmegen lijkt ons een mooie afsluiter
Harley WLA zijspan 1942
Dodge WC 51 1943

Offline Autocar

  • KTR
  • Major
  • *
  • Berichten: 920
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #24 Gepost op: juli 23, 2018, 14:58:05 pm »
terug naar veghel is een optie maar dan blijven we heen en weer rijden en een biertje pakken in Nijmegen lijkt ons een mooie afsluiter

Dat heen en weer rijden deden ze in 1944 ook, onder heel wat zwaardere omstandigheden. Dat biertje pakken in Nijmegen niet trouwens........

Autocar