De afgelopen weken hebben de 3 organisatie voor het "Historisch Militair Treffen Uithuizermeeden" niet stil gezeten. We hebben het programma kunnen vaststellen en deze doe ik je hierbij toekomen.
Verder kan ik melden dat we nog in gesprek zijn met een 2-tal verenigingen (re-enactment '40-45) en de naoorlogse periode. (Koude Oorlog).
Zoals je in het programma kunt lezen worden er geen kosten gevraagd van de deelnemers aan de evenement. Sterker nog: men ontvangt lunchpakketten, koffie, en een 'warme hap' Ook zijn de presentaties en de Taptoe gratis!
Voor deelnemers die met een 'groot voertuig' willen komen kunnen we eventueel een vergoeding regelen. Maar de vergoeding per voertuig gaat ons helaas niet lukken, na berekeningen is da bijna onbetaalbaar. Maar men krijgt dus wel een bijzondere dag gepresenteerd!
Ik bericht al eerder dat de heren Keizer uit Stadskanaal zich direct hebben aangemeld.Ook Heiko Ates heeft zich inmiddels aangemeld.
Zou jij bijgaand Programmaboekje (incl. aanmeldingformulier) naar de leden van KTR willen verzenden! (en wellicht op jullie landelijke website?)
Binnenkort gaat onze website ook online:
www.militairtreffenuithuizermeeden.nl Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag,
Met vriendelijke groet,
Jasper
Namens de gezamenlijke organisaties.