Auteur Topic: M8 off road  (gelezen 8170 keer)

Offline seadog

  • Second Lieutenant
  • **
  • Berichten: 166
M8 off road
« Gepost op: oktober 01, 2010, 20:59:05 pm »
mijn eerste poging om een foto te plaatsen, fingers crossed dan maar!!! zoals de engelsen zeggen.





Het was een klein ongelukje tijdens de ardennen toestanden in december van het vorig jaar. Er waren gelukking geen persoonlijke ongelukken en de M8 rijdt ook al weer, dankzij de Aces!
« Laatst bewerkt op: oktober 01, 2010, 21:41:29 pm door seadog »

Offline seadog

  • Second Lieutenant
  • **
  • Berichten: 166
Re:M8 off road
« Reactie #1 Gepost op: oktober 01, 2010, 21:11:35 pm »
OK, ze zijn wel te bekijken, maar ja..... Misschien heeft iemand nog een tip, ik weet het niet meer.  ???

Offline Moos

  • Raaijmakers
  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • Berichten: 7.131
  • Engineers, first in, last out
    • 17th Engineers 2nd armored divison
Re:M8 off road
« Reactie #2 Gepost op: oktober 01, 2010, 21:17:13 pm »
Je hebt het verkeerde icoonje gebruikt.

de 3e (wereldbol) gebruik je om links naar een pagina te plaatsen (heb jij gedaan).

De 2e schilderijtje is voor foto's.

Grtz Moos
Join the army go to foreign  countries, meet new people ..........and kill them

http://www.findagrave.com
www.17th-engineers.nl

Offline seadog

  • Second Lieutenant
  • **
  • Berichten: 166
Re:M8 off road
« Reactie #3 Gepost op: oktober 01, 2010, 21:30:02 pm »
Yep bedankt Moos. Ik zal er nog een proberen.

Offline seadog

  • Second Lieutenant
  • **
  • Berichten: 166
Re:M8 off road
« Reactie #4 Gepost op: oktober 01, 2010, 21:37:53 pm »
Hier gaat ie dan. Meer van hetzelfde.

De dag erna terug gegaan naar de plek des onheils. Een foto van de crew en het kettinkje wat we nog in de boom vonden.



Offline seadog

  • Second Lieutenant
  • **
  • Berichten: 166
Re:M8 off road
« Reactie #5 Gepost op: oktober 01, 2010, 21:38:41 pm »
JIPEE !!!!!   ;D :D

Offline seadog

  • Second Lieutenant
  • **
  • Berichten: 166
Re:M8 off road
« Reactie #6 Gepost op: oktober 01, 2010, 21:42:35 pm »
Ben er nu ook achter gekomen dat je je eerdere posts ook nog kunt veranderen.

Offline Moos

  • Raaijmakers
  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • Berichten: 7.131
  • Engineers, first in, last out
    • 17th Engineers 2nd armored divison
Re:M8 off road
« Reactie #7 Gepost op: oktober 01, 2010, 21:46:45 pm »
Als je nu nog ff een spatie geeft achter het laatste haakje staan je foto;s ook meteen niet meer aan mekaar.

Grtz Moos
Join the army go to foreign  countries, meet new people ..........and kill them

http://www.findagrave.com
www.17th-engineers.nl

Offline Rob N

  • KTR
  • Brigadier General
  • *
  • Berichten: 2.009
  • Rob N te Meeuwen
Re:M8 off road
« Reactie #8 Gepost op: oktober 01, 2010, 22:11:29 pm »
Op een van de fotos zit er nog eentje achter het stuur met een bloedneus bij te komen
ga weer fff verder
 :koffie:


Dodge WC 60
Dodge WC 1 (halverwege)
Welding Hobart 400 on a trailer
Wooden Ben Hur

Offline Moos

  • Raaijmakers
  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • Berichten: 7.131
  • Engineers, first in, last out
    • 17th Engineers 2nd armored divison
Re:M8 off road
« Reactie #9 Gepost op: oktober 01, 2010, 22:19:28 pm »
Lijkt het wel op, of zou het een veldfles kunnen zijn  ::)


Grtz Moos
Join the army go to foreign  countries, meet new people ..........and kill them

http://www.findagrave.com
www.17th-engineers.nl

Offline Rob N

  • KTR
  • Brigadier General
  • *
  • Berichten: 2.009
  • Rob N te Meeuwen
Re:M8 off road
« Reactie #10 Gepost op: oktober 02, 2010, 09:07:47 am »
Een veldfles met een bril op en een bloedneus dan?
ga weer fff verder
 :koffie:


Dodge WC 60
Dodge WC 1 (halverwege)
Welding Hobart 400 on a trailer
Wooden Ben Hur

Offline Moos

  • Raaijmakers
  • Global Moderator
  • General
  • *****
  • Berichten: 7.131
  • Engineers, first in, last out
    • 17th Engineers 2nd armored divison
Re:M8 off road
« Reactie #11 Gepost op: oktober 02, 2010, 09:11:17 am »
Rob,

Wat je ziet is een US Canteen in zijn hoes die hangt te hangen aan zijn opberghaakje links van de chauffeur.

De "bril" zijn de flappen waarmee de hoes dichtgaat.

Grtz Moos
Join the army go to foreign  countries, meet new people ..........and kill them

http://www.findagrave.com
www.17th-engineers.nl

Offline Rob N

  • KTR
  • Brigadier General
  • *
  • Berichten: 2.009
  • Rob N te Meeuwen
Re:M8 off road
« Reactie #12 Gepost op: oktober 02, 2010, 11:32:47 am »
okey, ik vond hem ook al grote oren hebben
ga weer fff verder
 :koffie:


Dodge WC 60
Dodge WC 1 (halverwege)
Welding Hobart 400 on a trailer
Wooden Ben Hur

Offline foebie

  • KTR
  • Second Lieutenant
  • *
  • Berichten: 113
  • We don,t remember the days only the moments. d
Re:M8 off road
« Reactie #13 Gepost op: oktober 03, 2010, 09:16:57 am »
Dit is een typisch geval van een zwaar voertuig dat onverhoopt in de berm komt en door zijn gewicht steeds verder de berm in wordt getrokken.
De meeste truckchauffeurs weten wel wat ik bedoel.
Bijna iedereen heeft het wel eens meegemaakt , je gaat netjes voor een tegenligger opzij en dan zit je in eens te vechten om je truck weer op de weg te krijgen en dan wel zo dat je niet naar de overkant doorschiet.

Ik denk als de m8 chauffeur het filmpje voor zich zelf ff terugdraaidt hij precies het moment kan aangeven  van " he, nu heb ik hem niet meer"
en dat gaat niet goed.

Heavy moment , maar wel een goede ervaring.
Dit overkomt hem geen tweede keer. En is zeer zeker een les voor ons allemaal

Want als we eerlijk zijn maken we niet genoeg kilometers om onze voertuigen door en door te kennen.
greetz louis
dodge wc 52
chevrolet c60l apt, verkocht
nekaf

Offline seadog

  • Second Lieutenant
  • **
  • Berichten: 166
Re:M8 off road
« Reactie #14 Gepost op: oktober 03, 2010, 20:30:48 pm »
Yep, het klopt wel zo ongeveer wat je daar zegt. Helaas moesten we erg ver uitwijken door de te gemoed komende auto, het reed zowat in het midden van de weg. Ook de breedte van de M8 helpt natuurlijk niet. De bestuurder staat op de eerste foto, hij was dus inderdaad wel gestopt!!

Buiten het plaatwerk, was alleen de tussenbak aan stukken. De achteruit geschoven vooras had daar wel voor gezorgd.  :o