Auteur Topic: Rit Epe-Ruurlo ter ondersteuning van Stichting 112actie  (gelezen 1191 keer)

Offline MartinK

  • KTR
  • Second Lieutenant
  • *
  • Berichten: 162
  • "You're never beaten until you admit it."
Rit Epe-Ruurlo ter ondersteuning van Stichting 112actie
« Gepost op: juli 07, 2011, 20:13:28 pm »
Hallo Allemaal,

Bij KTR kwam een verzoek binnen van de stichting 112actie om ondersteuning.

De stichting 112actie heeft als doel om wensen van kinderen met Taaislijmziekte (Cystic Fibrosis) te vervullen.
Even een dagje genieten en zonder zorgen over de ziekte .
Meer info over deze stichting en de ziekte en ook reeds vervulde wensen kan men vinden op:
www.112actie.nl

Nu is er op woensdag 13 juli een wens voor een jongen Jeffry van 14 jaar uit Ruurlo.
Hij heeft als grote wens om  o.a. eens een keer echt te schieten.
Dit heeft de stichting inmiddels kunnen regelen op de legerbasis in t,Harde.
Daar is hij samen met enkele andere kinderen de gehele middag met van alles bezig.

Om ongeveer 17.30 uur zijn ze daar klaar en gaan dan vervolgens naar Epe naar het pannekoekenrestaurant De Honingpot.
Adres: Hoofdstraat 124 /126,  8162 AP Epe.

Nu is de stichting nog op zoek naar een beetje spectaculaire afsluiting voor deze dag.
En hierbij zitten zij te denken aan medewerking van Keep them Rolling.
Het is de bedoeling dat als zij klaar zijn met eten er dan plots een stuk of 5 legerauto,s aankomen rijden.

Hierin kunnen dan de kinderen plaatsnemen en worden dan in colonne naar huis gebracht in Ruurlo.
De ouders en begeleiders van de kinderen rijden met personenauto,s mee.

De stichting geeft aan geen financi?le middelen om kosten voor brandstof of iets dergelijks te vergoeden.

Gehoopt wordt op maximaal 5 ? 6 voertuigen waarvan minimaal 1 gesloten voertuig. Dit omdat de kinderen verminderde weerstand hebben en snel ziek worden en de kans op longontsteking zeer
groot is.

Ik heb reeds ??n aanmelding binnen.

Zij er nog voertuigbezitters uit de regio Epe/Ruurlo die woensdagavond 13 juli tijd hebben om Jeffrey en enkele andere kinderen 's avonds van Epe naar Ruurlo te brengen. Ik weet dat het kort dag is en er staat geen vergoeding tegenover.

Laat het me even weten indien je interesse hebt en met wat voor voertuig je wilt deelnemen. Dit graag voor zaterdag 9 juli a.s. Ik regel het dan verder met de stichting 112actie en je krijgt dan van mij de exacte tijden door.

vriendelijke groeten,

Martin (H.W.M.) Klaassen
Evenementenco?rdinator KTR regio Oost.
ktr.regio.oost@kpnmail.nl
MartinK
1943 Dodge WC52 (gehad)
1942 Ford GPW