Auteur Topic: Groene verf.  (gelezen 2400 keer)

Offline Louie

  • KTR
  • First Lieutenant
  • *
  • Berichten: 344
Groene verf.
« Gepost op: juli 19, 2011, 18:22:31 pm »
Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan op het forum niets vinden aangaande groene verf om mene Dodge te verven.Misschien dat ik er over heen heb gekeken, dat kan.Maar waar kan ik goeie, betaalbare groene verf halen die ik kan gebruiken voor mijn Dodge.Hoe is de verf bij Jemax (spuitbussen heb ik al voor kleine dingen aan mene WLA), is deze goed?Of zeggen jullie, nee daar moet je naar toe of die moet je hebben.Ik heb ook al in de plaatselijke verfwinkel een mooie kleur gezien maar weet niet of dat kan.Hij is donkergroen van kleur en is van Wijzonol.Ik doe het liefste de verf met een roller of kwast erop, just like in the field in those day's.Ik ben benieuwd naar de antwoorden.Greetz Louie 8)

Offline Poppy Books

  • Second Lieutenant
  • **
  • Berichten: 125
  • Richard Heus
    • www.poppybooks.nl
Re:Groene verf.
« Reactie #1 Gepost op: juli 19, 2011, 18:55:53 pm »
Misschien is in dit http://forum.ktr.nl/index.php?topic=244.0 topic een antwoord te vinden. :)

Offline Erik

  • KTR
  • Sergeant
  • *
  • Berichten: 36
Re:Groene verf.
« Reactie #2 Gepost op: juli 20, 2011, 22:37:05 pm »
Wat ik gedaan heb is naar de plaatselijke auto schade herstel gegaan,
daar heeft een "oude rot" in het vak de kleur gemaakt die er op zat.
Kan nu bijwerken zonder verschil te zien.

Groet Erik.

Offline Louie

  • KTR
  • First Lieutenant
  • *
  • Berichten: 344
Re:Groene verf.
« Reactie #3 Gepost op: juli 22, 2011, 15:45:44 pm »
Ik ben eruit, ik ben naar de plaatselijke verfboer gegaan, een paar stalen meegenomen, thuis uitgezocht en de kleur wordt ........ donkergroen met de naam "zelfbeheersing".Is wel donker maar dat is de smaak.In ieder geval bedankt voor de reacties en de topic.Greetz Louie 8)

Offline Louie

  • KTR
  • First Lieutenant
  • *
  • Berichten: 344
Re:Groene verf.
« Reactie #4 Gepost op: augustus 01, 2011, 18:47:42 pm »
Na de verf erop gezet te hebben op mijn gereedschapsrek kwam er een heel andere kleur groen tevoorschijn als wat ik in eerste instantie gehoopt had, de kleur kwam wel overeen met de staal maar vloekte gewoon met de rest.Naar de plaatselijke verfboer gegaan en toch maar gekozen voor de meest gangbare kleur die er te vinden is ........RAL 6014.Gelukkig had ik maar een stukje gedaan!Deze kleur komt meer in de richting en is ook mooier ook.Greetz Louie. 8)