Auteur Topic: B.K.T.R.  (gelezen 5407 keer)

Offline _Arthur

  • KTR
  • Lieutenant Colonel
  • *
  • Berichten: 1.013
  • Tilburg
Re:B.K.T.R.
« Reactie #15 Gepost op: februari 12, 2012, 15:32:42 pm »
Toevallig ook iemand van de Technische Commisie die dag aanwezig? Misschien kan mijn Dodge dan gelijk gekeurd worden, indien daar tijd voor is na de rit.

Offline Richard

  • KTR
  • Brigadier General
  • *
  • Berichten: 2.053
Re:B.K.T.R.
« Reactie #16 Gepost op: februari 12, 2012, 15:51:37 pm »
In Tilburg zit de man die je Dodge kan keuren...dichterbij kan haast nie
Groeten,
Richard.
Enneh....don't mention the war...

Offline _Arthur

  • KTR
  • Lieutenant Colonel
  • *
  • Berichten: 1.013
  • Tilburg
Re:B.K.T.R.
« Reactie #17 Gepost op: februari 12, 2012, 16:39:31 pm »
In Tilburg zit de man die je Dodge kan keuren...dichterbij kan haast nie

De Dodge staat (helaas) niet in Tilburg zelf :-)

Maar, als er iemand toevallig tijdens/na deze rit het kan doen is dat tijdstechnische gezien erg handig natuurlijk ;)

Offline Autocar

  • KTR
  • Major
  • *
  • Berichten: 920
Re:B.K.T.R.
« Reactie #18 Gepost op: februari 12, 2012, 21:21:07 pm »
Vraag Raymund van Riel of hij even langs wil komen in Goirle; afstand is 5 km!

Autocar

Offline Rob N

  • KTR
  • Brigadier General
  • *
  • Berichten: 2.009
  • Rob N te Meeuwen
Re:B.K.T.R.
« Reactie #19 Gepost op: februari 12, 2012, 21:37:00 pm »
Een voertuig keuren voor KTR is eigenlijk (vind ik) niet een activiteit voor zo maar "even" tussendoor
De leden van de technische commissie weten er veel van en kunnen je tips en trucks geven om je voertuig nog: mooier, waardevoller, origineler of noem nog maar iets te maken.
Hier heb je iets aan en kan makkelijk (althans bij ons eens lang geleden) wel een gezellig avondje duren

Maar goed bovenstaand is mijn mening
ga weer fff verder
 :koffie:


Dodge WC 60
Dodge WC 1 (halverwege)
Welding Hobart 400 on a trailer
Wooden Ben Hur

Offline _Arthur

  • KTR
  • Lieutenant Colonel
  • *
  • Berichten: 1.013
  • Tilburg
Re:B.K.T.R.
« Reactie #20 Gepost op: februari 12, 2012, 21:56:21 pm »
Een voertuig keuren voor KTR is eigenlijk (vind ik) niet een activiteit voor zo maar "even" tussendoor
De leden van de technische commissie weten er veel van en kunnen je tips en trucks geven om je voertuig nog: mooier, waardevoller, origineler of noem nog maar iets te maken.
Hier heb je iets aan en kan makkelijk (althans bij ons eens lang geleden) wel een gezellig avondje duren

Maar goed bovenstaand is mijn mening
Kijk, zoiets wilde ik weten. Sorry om je topic een klein beetje te kapen ;) Ga ik dat gewoon buiten deze rit regelen.

Offline Rob N

  • KTR
  • Brigadier General
  • *
  • Berichten: 2.009
  • Rob N te Meeuwen
Re:B.K.T.R.
« Reactie #21 Gepost op: februari 23, 2012, 09:45:01 am »
Beste mensen,

Helaas moeten wij u allen mededelen dat de B.K.T.R. op 3 maart NIET doorgaat.

De reden voor deze beslissing is dat het aantal inschrijvingen niet voldoende is.
Uit onze eigen praatgroep en ook uit de rest van KTR zijn maar 4 aanmeldingen gekomen.
Vreemd eigenlijk want iedereen die ooit naar het Brabantweekend en of het Winterbivak geweest is en ook alle Brabantbrach leden hebben een uitnodiging per mail gekregen.

De wederom verlate verschijning van de Top Secret heeft hieraan ook meegeholpen, ondanks de voorberichten in de TS over dit evenement.

We zullen zorgen dat de inschrijvers die reeds betaald hebben het geld weer terug krijgen van de penningmeester.

Misschien dat we het wat later in het jaar nog een keertje proberen.
Mochten er dan nog steeds weinig inschrijvers zijn dan heeft Brabant geen behoefte aan een dagritje.

Groet Rob en Rob
ga weer fff verder
 :koffie:


Dodge WC 60
Dodge WC 1 (halverwege)
Welding Hobart 400 on a trailer
Wooden Ben Hur

Offline Autocar

  • KTR
  • Major
  • *
  • Berichten: 920
Re:B.K.T.R.
« Reactie #22 Gepost op: februari 23, 2012, 13:11:53 pm »
Jammer van al jullie inspanningen; voor mij onbegrijpelijk...........

Autocar

Offline Rob N

  • KTR
  • Brigadier General
  • *
  • Berichten: 2.009
  • Rob N te Meeuwen
Re:B.K.T.R.
« Reactie #23 Gepost op: februari 23, 2012, 15:15:14 pm »
Tja,
soms zit het mee en soms zit het tegen
soms heb je zon en soms regen

hé dat rijmt  :gestoord:
ga weer fff verder
 :koffie:


Dodge WC 60
Dodge WC 1 (halverwege)
Welding Hobart 400 on a trailer
Wooden Ben Hur

Offline Autocar

  • KTR
  • Major
  • *
  • Berichten: 920
Re:B.K.T.R.
« Reactie #24 Gepost op: februari 23, 2012, 15:27:26 pm »
Kan zo naar dat andere topic over spreuken en zo meer..............

Autocar

Offline Xandre

  • KTR
  • Sergeant major
  • *
  • Berichten: 54
  • Xandre
Re:B.K.T.R.
« Reactie #25 Gepost op: februari 24, 2012, 13:56:02 pm »
Beste Rob en Rob,
 
Ontzettend jammer om te horen dat de B.K.T.R. rit niet doorgaat.
 
Ik kan alleen maar namens het Bestuur onze verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat de Top Secret te laat is, al begrijp ik dat jullie ook een heleboel persoonlijke uitnodigingen hebben uitgestuurd, waar ook geen reactie op gekomen is.
 
Zoals ik deze week al eerder op de ktrlist schreef, de Top Secret is vertraagd door de bijlagen die mee moeten voor de ALV. Deze hebben nogal wat voeten in de aarde gehad.
 
Ik heb net de drukker gebeld. De Top Secret zelf is al gedrukt, de bijlagen zijn ze nog mee bezig. Hij zal pas woensdag 29 februari op de post gaan. De aankondiging voor de rit komt dus als mosterd na de maaltijd, maar kan ik er niet meer uit laten halen.

Voor wat betreft de B.K.T.R. rit, hoop ik dat we later in het jaar een nieuwe kans krijgen!
 
Met vriendelijke groet,
Xandre Zandbergen
Bestuur KTR
Excelsior Welbike MkI Parascooter, Cushman 53 Airborne Scooter, Jeep Willys MB, Studebaker Weasel M29C, Dodge WC53 Carryall, Bantam Trailer

Offline paul emondt

  • KTR
  • Captain
  • *
  • Berichten: 404
Re:B.K.T.R.
« Reactie #26 Gepost op: februari 24, 2012, 22:44:10 pm »
Volgens mij was er de laaste vergadering een discussie over het op de list en forum zetten van bepaalde evenementen.  Dit was volgens sommige niet de weg die bewandeld dient te worden. De top secret bereikt immers alle leden. Het Ardennen comite heeft ook al twee jaar te laat de voor aankondiging van dit evenement gehad. Nu weer door omstandigheden die ik wel begrijp een aantal evenementen die te laat door het uitblijven van de topsecret afhaken of waar we niet op tijd kunnen inschrijven.
Ik vind dit toch een kwalijke zaak. Ook zou het bestuur meer gebruik gaan maken van het forum en list. Nu moet ik nog stteds vaststellen dat er vanuit het bestuur maar een bericht op het forum staat en dat is het bericht van Raymond Caenen over de fehac. Xander dit soort berichten zou het bestuur eerder op moeten pakken en gebruik maken van deze media.
Dan doe je organisatoren recht en stel je deze mensen niet teleur. Groet Paul E.

Molly Ratchet

  • Gast
Re:B.K.T.R.
« Reactie #27 Gepost op: februari 25, 2012, 09:58:54 am »
Tja,
soms zit het mee en soms zit het tegen
soms heb je zon en soms regen

hé dat rijmt  :gestoord:


Of wordt het gewoon allemaal een beetje teveel (en misschien te streekgebonden) en  zouden KTR's organisatie talenten beter samen kunnen gaan werken aan een spetterend landelijk evenement ?

KTR "Dreamteam"!! uit alle provinciën ......

Just a thought.......... :)