Luitjes,
nu ik weer morgen de motor op ga bouwen van de dodge ,( kop was eraf vanwege compressieprobleem) en dankzij de aanbevelingen kan ik weer verder zoek ik nog een originele helm en kleding.
Zo ook de gereedschappen voor op het rack van de ambulance,zoek wel originele ,geen spullen die ik kan kopen bij tuinbedrijven of doe het zelf markten
Wat de helm betreft,is het one fits size all?of zijn er maten in de binnenhelm of kan je de binnen helm verstellen?Hoe kan ik zien dat het een originele helm is ,zijn er jaartallen in "geslagen" of gedrukt anders kan iedereen maar wat beweren.
de kleding. Waren voornamelijk jonge knapen die vochten in het us leger,ben zelf 54 jaar ,normaal postuur met beginnend "buikje" .maar dat kennen de meeste waarschijnlijk al.
Kan ik nog een uniform vinden wat mij past,zoek een origineel uniform ,iets wat bijpassend is voor de ambulance maar kan ook van de "grondtroepen"
mvg
robert
[moderator edit, even leestekens, en spaties toegevoegd vanwege leesbaarheid. (en het is motor, niet moter
)