Nou daar gingen we dan om 7 uur vanochtend....op naar Rijen voor de keuring.
Pa in de stud en ik erachter aan met de bus, 35 km in de spits.... terwijl we me met de stud maar een paar rondjes op het industrie terrein hebben gereden
Onderweg een keer de stud stil laten vallen waardoor ik over het kruispunt moest rennen om te helpen met starten
Maargoed we kwamen op tijd aan
De keurmeester keek eerst naar het het chassis nummer maar dat was gelukkig in orde, maar wat is het bouwjaar? wij dachten zelf 1944 maar dat konden we niet met zekerheid zeggen, maar naar enige tijd was hij het er mee eens en vulde 1944 in
Dan de technische controle (sta je nagelbijtend bij te kijken
) op een paar dingen na viel het nie tegen en de verlichting was ook goed, alleen hij had er liever nog een knipperlicht aan de zijkant bij gehad..
Dan de remmentest "rijdt m maar naar voren" is goed! dus ik starten...................nie dus
op een of andere manier sloeg ie niet aan omdat er geen vonk was. Na 15 min kloten nog steeds nie
dus die remmentest konden we vergeten, en de gehele goedkeuring dus ook
Ondertussen had de keurmeester nog wat dingetjes opgeschreven zodat we volgende keer zo door de keuring heen fietsen (hoop ik!)
Toch ben ik trots wat we in die korte tijd voor mekaar hebben gekregen
En een persoon wil ik heel erg bedanken voor zijn bijdragen aan de bedrading en verlichting!
da ge bedankt zij da witte!"
Zonder jou was het allemaal niet gelukt
En Jan Caron verdient ook een bedankje voor de wielen en het ouwehoeren met de keurmeester
Heb het maar ff kort samen gevat maar laten we maar zeggen dat dit het dagje wel weer was...
Hier nog een paar foto's van de laatste dagen:
ook nog ff een benzine tank gemaakt....en een mal om het kruis er in te persen
in 3 dagen
En dit is m'n dan in volle glorie
Motor kap past nog niet helemaal goed maar die hebben we er maar ff gouw opgezet voor de keuring..
zal binnenkort wat betere foto's maken.
rik