ga van de weekend , na het bezoek aan llv die blijkbaar hier in de gemeente zitten van het jaar, eens zien om een selectie foto's van het "demonteren" en huidige staat te posten .
kwestie het topic weer een beetje up too datte te brengen ;)
momenteel aan het twijfelen tussen zinkstralen en sodastralen.
het tweede zou nog iets zachter zijn voor het metaal.
metaliseren staat nog steeds op de agenda.
enige maar is , doe ik alles of enkel de grote delen?
ikzelf verkies eerder alles te doen (ondanks de kost)
wat het achterwerk van de dodge betreft , daar zouden aan elke zijde 1 of 2 extra latten in het veerpakket moeten komen.
was met een Amerikaanse kennis aan het chatten, die vermelde dat als 1 van de mindere dingen bij de kd.
met het standaard aantal veerlatten ( of hoe heten die dingen
) zou gezien het gewicht van de kd opbouw de dodge iets doorzakken.
beter voorkomen dan achteraf nog eens de hele meid uit elkaar nemen ...
ben op de moment ook een setje deuren voor de kd aan de achterzijde op het spoor.
er is me al een set spijlen voor deze deuren beloofd, dus de hoogte van de kd zou ook ongeveer moeten goed komen.
wat ik nu nog steeds aan het opsporen ben : de binnenafwerking van de kd ( kussens die op de zijbedden lagen ( vermoed voor zittend gebruik) heb ik al 1 ex van ), de binnnenheater en de stapelrekken aan beide zijden ; luchtverversers en verlichting.