Auteur Topic: Operatie Market Garden 2019  (gelezen 11405 keer)

Offline Joris

  • Administrator
  • First Lieutenant
  • *****
  • Berichten: 229
  • Joris Nieuwint
    • LHA Screaming Ducks
Operatie Market Garden 2019
« Gepost op: januari 03, 2018, 16:57:43 pm »
Hé jij daar!

Wil jij het meest spraakmakende WO2 evenement in Nederland van 2019 ook niet missen? Wil je samen met 600 voertuigen twee onvergetelijke ritten rijden?

Schrijf je dan nu in voor Operatie Market Garden 2019, en neem deel aan de 75ste Herdenking van de grootste gecombineerde luchtlanding en grondtroepen operatie aller tijden. In 2014 bracht het evenement meer dan een half miljoen kijkers op de been en ruim 20.000 bezoekers kwamen naar het basecamp in Veghel. In 2019 verwachten we vanwege 75 jaar herdenking nog meer aanloop. Dit gaat een unieke ervaring worden!

Na een spetterende start in Leopoldsburg (België), waarvan het drie daagse verblijf is inbegrepen, rijd je met ons mee in colonne naar Veghel over Hell’s Highway, dezelfde wegen als de bevrijders in 1944.

Daarna kan je de gehele week verblijven op ons basecamp te Veghel of op het kamp in Grave (82ste Airborne Divisie). De kampementen staan bol van activiteiten op het gebied van educatie, veteranen, militaria en re-enactment. Duizenden basisschool leerlingen uit de regio komen naar het kamp om daar te leren over onze bevrijders. Leuk!

In het tweede weekend rijden met z’n allen in colonne naar de Waalkade in Nijmegen, waar we weer opgewacht zullen worden door tienduizenden belangstellenden!

Voor slechts € 75 per persoon mag je aan beide ritten deelnemen en kan je in totaal 10 nachten verblijven op onze basecamps. Voor € 50 per persoon kan je meedoen aan één van beide ritten, ook dan zijn de basecamps inbegrepen.

Bij je inschrijving krijg je altijd de volgende geweldige extra’s:

  • OMG2019 full-colour routemagazine (beperkte oplage)
  • 2 horeca consumpties per deelnemer per route (te gebruiken in Veghel)
  • Lunchpakket(ten) tijdens route Noord en/of Zuid
  • OMG2019 voertuigbord(en)
  • OMG2019 card (identificatie)
  • 25% entreekorting op regionale oorlogsmusea t/m mei 2020 (op vertoon van OMG card)
  • Drie dagen verblijf te Leopoldsburg (met hoge korting op lokale festiviteiten) voor route Zuid
  • Zeven dagen verblijf te Veghel voor alle route Zuid en/of Noord deelnemers (inclusief faciliteiten)
  • Verblijf te Grave voor 82ste Airborne deelnemers naar keuze (inclusief faciliteiten)
  • En het belangrijkste; een onvergetelijke herinnering.

Maaltijden- en ontbijtvouchers voor basecamp Veghel kun je bij je bestelling t.z.t. opgeven, zodat je zeker weet dat er op je wordt gerekend met het eten. Kinderen tot 15 jaar (in 2019) neem je bijna gratis mee, we willen de nieuwe generatie zo veel mogelijk betrekken bij de herdenkingen.

Bij de incheckbalie op het basecamp of Leopoldsburg ligt alles voor je klaar op je dag van aankomst.

Het is helaas niet mogelijk om je ter plaatse in te schrijven. Vooraf aangemelde wapens met vergunning zijn toegelaten.
Vol=vol!

Waar wacht je nog op? Doen! NU!

Voor meer informatie, zie onze website: http://omg2019.nl

De inschrijving is geopend dus je kan je ook direct inschrijven:
https://www.yourticketprovider.nl/widget/?cid=569952&productid=23239#/tickets/23239
Dodge WC51 + Ben Hur

Offline ARPO

  • Sergeant
  • *
  • Berichten: 47
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #1 Gepost op: januari 03, 2018, 21:32:32 pm »
Zijn er tenten en voorzieningen of moet ook een tent meegenomen worden?
Willys MB 1945, Weasel M29C, M8 Greyhound

Offline Richard

  • KTR
  • Brigadier General
  • *
  • Berichten: 2.053
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #2 Gepost op: januari 03, 2018, 23:01:18 pm »
Wat kost het als ik alleen de routes rijd en niet alle overnachtingen etc nodig heb?
Groeten,
Richard.
Enneh....don't mention the war...

Offline paul emondt

  • KTR
  • Captain
  • *
  • Berichten: 404
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #3 Gepost op: januari 07, 2018, 21:12:59 pm »
Hallo Joris, Ik heb nu reeds ingeschreven en een E ticket ontvangen,maar wat ik ook probeer uit printen lukt niet. Hoe gaat het verder met de wapens er is wel een hokje waar je aangeeft met wapens te komen maar er wordt niet gevraagd om b.v. een copy van je OWM of verlof, Even ter verduidelijking wij rijde noord en zuid en zij alle dagen van het evenement aanwezig. Groet Paul Emondt. Bij leven en welzijn.

Offline Autocar

  • KTR
  • Major
  • *
  • Berichten: 920
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #4 Gepost op: januari 07, 2018, 21:33:49 pm »
Hoi Joris. Ik heb geprobeerd te boeken voor het gehele evenement: het gaat goed tot dat ik de keuze van betaling heb gemaakt, in mijn geval een credit-card. Nadat ik op BETAAL NU had gedrukt verschijnt een scherm met daarop een oproep om je pas in je home-betaalautomaat te steken en je code in te voeren. Ik gebruik zo'n apparaatje niet, dus kon ik ook niet betalen.................

Hoe kan ik dat nu wel doen zonder problemen te krijgen? Graag de oplossing, heb namelijk al vrij gevraagd!

Groet en dank,
Autocar (Rob van't Oost)

Offline ARPO

  • Sergeant
  • *
  • Berichten: 47
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #5 Gepost op: januari 13, 2018, 13:05:49 pm »
En dan hoor je niks meer.. wil je meer belangstelling dan zul je wel moeten reageren op vragen.
Willys MB 1945, Weasel M29C, M8 Greyhound

Offline Eric S

  • KTR
  • Sergeant major
  • *
  • Berichten: 93
  • Eric
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #6 Gepost op: januari 13, 2018, 19:44:34 pm »
Kinderen tot 15 jaar (in 2019) neem je bijna gratis mee, we willen de nieuwe generatie zo veel mogelijk betrekken bij de herdenkingen.

Wat is bijna gratis?
Groeten,
Eric

Offline Joris

  • Administrator
  • First Lieutenant
  • *****
  • Berichten: 229
  • Joris Nieuwint
    • LHA Screaming Ducks
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #7 Gepost op: januari 13, 2018, 20:21:11 pm »
Zijn er tenten en voorzieningen of moet ook een tent meegenomen worden?

Je moet zelf een tent meenemen, er zijn wc's en douches op het terrein aanwezig.
Er is ook een wit kamp voor als je een moderne tent of caravan hebt.
Dodge WC51 + Ben Hur

Offline Joris

  • Administrator
  • First Lieutenant
  • *****
  • Berichten: 229
  • Joris Nieuwint
    • LHA Screaming Ducks
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #8 Gepost op: januari 13, 2018, 20:22:21 pm »
Wat kost het als ik alleen de routes rijd en niet alle overnachtingen etc nodig heb?

Dan kost het ook €75 per persoon.
Dodge WC51 + Ben Hur

Offline Joris

  • Administrator
  • First Lieutenant
  • *****
  • Berichten: 229
  • Joris Nieuwint
    • LHA Screaming Ducks
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #9 Gepost op: januari 13, 2018, 20:23:56 pm »
Hallo Joris, Ik heb nu reeds ingeschreven en een E ticket ontvangen,maar wat ik ook probeer uit printen lukt niet. Hoe gaat het verder met de wapens er is wel een hokje waar je aangeeft met wapens te komen maar er wordt niet gevraagd om b.v. een copy van je OWM of verlof, Even ter verduidelijking wij rijde noord en zuid en zij alle dagen van het evenement aanwezig. Groet Paul Emondt. Bij leven en welzijn.

Wat leuk dat je komt, Paul!
Ik weet zeker dat we daar op terug gaan komen, als we dichter bij het evenement zijn. De gesprekken met bijvoorbeel de politie zijn nog in volle gang.
Dodge WC51 + Ben Hur

Offline Joris

  • Administrator
  • First Lieutenant
  • *****
  • Berichten: 229
  • Joris Nieuwint
    • LHA Screaming Ducks
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #10 Gepost op: januari 13, 2018, 20:24:44 pm »
Hoi Joris. Ik heb geprobeerd te boeken voor het gehele evenement: het gaat goed tot dat ik de keuze van betaling heb gemaakt, in mijn geval een credit-card. Nadat ik op BETAAL NU had gedrukt verschijnt een scherm met daarop een oproep om je pas in je home-betaalautomaat te steken en je code in te voeren. Ik gebruik zo'n apparaatje niet, dus kon ik ook niet betalen.................

Hoe kan ik dat nu wel doen zonder problemen te krijgen? Graag de oplossing, heb namelijk al vrij gevraagd!

Groet en dank,
Autocar (Rob van't Oost)

Wat leuk dat je komt, Rob! Ik ga dit voor je navragen en kom er op terug.
Dodge WC51 + Ben Hur

Offline Joris

  • Administrator
  • First Lieutenant
  • *****
  • Berichten: 229
  • Joris Nieuwint
    • LHA Screaming Ducks
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #11 Gepost op: januari 13, 2018, 20:25:43 pm »
En dan hoor je niks meer.. wil je meer belangstelling dan zul je wel moeten reageren op vragen.

Je hebt helemaal gelijk! Ik had gedacht dat ik notificaties zou krijgen van reacties en toen die uitblijven is het ook even van de radar verdwenen. Excuses!
Dodge WC51 + Ben Hur

Offline Joris

  • Administrator
  • First Lieutenant
  • *****
  • Berichten: 229
  • Joris Nieuwint
    • LHA Screaming Ducks
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #12 Gepost op: januari 13, 2018, 20:26:51 pm »
Wat is bijna gratis?

Voor kinderen vragen we €25 voor het evenement.
Dodge WC51 + Ben Hur

Offline Richard

  • KTR
  • Brigadier General
  • *
  • Berichten: 2.053
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #13 Gepost op: januari 14, 2018, 17:17:30 pm »
Ik weet niet hoe de organisatie bij 600 voertuigen komt? vorige keer waren het er 230 incl parafietsen.
Ik zal niet zeggen dat het duur is als je er de hele week vertoeft, maar ik en nog wel meer andere zijn dat niet van plan.
Ben ook bang dat als iemand met een Dodge met 6 volwassen en wat bijna gratis kinderen komt niet op zal geven hoeveel er mee rijden... wordt dan een erg duur ritje!! en voor 75 euri kun je heel lekker lunchen ipv het pakket en de kortingen zullen ook niet 75 euro per persoon zijn.

Erg jammer dat er geen verschil is in wel of niet verblijven! Ik snap dat er kosten zijn voor inschrijving, maar 75 euro pp is wel hoog. Als ik met 4 man in jeepje meerijdt kost me dat 300 euro ex brandstof
Groeten,
Richard.
Enneh....don't mention the war...

Offline Cees C.

  • KTR
  • Second Lieutenant
  • *
  • Berichten: 162
Re: Operatie Market Garden 2019
« Reactie #14 Gepost op: januari 15, 2018, 09:14:06 am »
Ik weet uit ervaring dat een evenement giga veel (vrije) tijd maar nog meer geld kost. Die tijd moet worden geleverd door de vele vrijwilligers maar de kosten moeten toch door de deelnemers worden opgebracht.
En als je met meerdere mensen in je voertuig zit, lijkt het me normaal dat een ieder voor zichzelf betaald.