Na enkele jaren mij te hebben laten meedrijven op de golven van dit forum, heb ik (eindelijk) besloten de golven in te duiken.
Ik ben Johan, woonachtig te België, en heb een bescheiden collectie K98's en hun toebehoren. Door omstandigheden heb ik er een 18-tal verkocht de voorbije maanden.
Met een deel van de opbrengst heb ik vorige week een Dodge WC52 (waarvan ik ook al droomde van kindsbeen af)aangeschaft te Frankrijk. Niet volledig "matching" maat technisch in goede staat. Eerst en vooral het voertuig volledig op punt stellen (technisch) om naar de keuring te gaan. Werk aan de carrosserie zal met mondjesmaat gebeuren.
Het voertuig is nog gebruikt door het Franse leger en heeft zelfs actie gezien in Algerije. Daar zijn dan ook enkele aanpassingen en revisies gebeurd.
Alhoewel ik reeds 28 jaar werkzaam in de bouwsector, kan ik mij (in alle bescheidenheid)ook technisch redelijk goed uit de slag trekken.
Ik zal jullie af en toe bestoken met vragen, al of niet eenvoudige/overbodige. Ik probeer ook op regelmatige basis foto's van de vorderingen te posten.