Auteur Topic: Project in voorbereiding  (gelezen 9606 keer)

Offline maurice de beaufort

  • KTR
  • Second Lieutenant
  • *
  • Berichten: 178
Re: Project in voorbereiding
« Reactie #30 Gepost op: januari 16, 2021, 19:30:39 pm »
Leuke volg en mooi project.

Kwa body. Mijn advies is laten stralen   En als je de beschikking hebt over een straalkast dan ook zoveel mogelijk van je kleine onderdelen stralen.

Stralen heeft het voordeel dat je alles mooi schoonmaakt en je verf beter hecht omdat het oppervlakte ruwe is .
 Originele spullen vinden is zeker een uitdaging maar met geduld en goed zoeken kom je zeker een heel eind.

Veel succes met je project en blijf je volgt posten hier vind wel leuk om je zo bezig te zien.
 
willy's mb       1942
10 cwt trailer

Offline JPmulders

  • Sergeant
  • *
  • Berichten: 27
Re: Project in voorbereiding
« Reactie #31 Gepost op: januari 19, 2021, 11:19:22 am »
Leuke volg en mooi project.

Kwa body. Mijn advies is laten stralen   En als je de beschikking hebt over een straalkast dan ook zoveel mogelijk van je kleine onderdelen stralen.

Stralen heeft het voordeel dat je alles mooi schoonmaakt en je verf beter hecht omdat het oppervlakte ruwe is .
 Originele spullen vinden is zeker een uitdaging maar met geduld en goed zoeken kom je zeker een heel eind.

Veel succes met je project en blijf je volgt posten hier vind wel leuk om je zo bezig te zien.

He Maurice, leuk dat je reageert en de vlog kijkt. Altijd fijn als mensen iets terugkoppelen want anders heb je al snel het idee dat je het voor een bakstenen muur staat te vertellen. De interactie maakt het interessant en ik probeer veel van mijn overwegingen te delen want ik weet zeker dat deze ook bij anderen met een project op bepaald moment te revue passeren. Ik heb ook veel vlogs gekeken en heb daar zelf enorm veel aan gehad.

Ik heb #5 ingepland op YouTube en ben videomateriaal aan het maken voor #6. Er komt al iets meer routine in en ik heb nu ook een klein microfoontje aan mijn gsm gekoppeld zodat het geluid wat beter wordt. Ik had nog een oude gopro camera dus die ook eens op een statief in de hoek erbij geplaatst voor een totaal plaatje of misschien dat ik een timelapse ga proberen. Afdoende leert men!


Offline Cees C.

  • KTR
  • Second Lieutenant
  • *
  • Berichten: 162
Re: Project in voorbereiding
« Reactie #32 Gepost op: januari 19, 2021, 14:26:58 pm »
Klopt van die bakstenen muur ;D. Daarom meldt ik me ook dat ik je vlog volgt. Ga zo door, erg interessant.

gr,
Cees

Offline JPmulders

  • Sergeant
  • *
  • Berichten: 27
Re: Project in voorbereiding
« Reactie #33 Gepost op: januari 20, 2021, 10:06:14 am »
Klopt van die bakstenen muur ;D. Daarom meldt ik me ook dat ik je vlog volgt. Ga zo door, erg interessant.

gr,
Cees

Haha ja precies.

Leuk dat je ook volgt Cees.  :duimomhoog: